top of page
ilana shmula

חיים חדשים - ההתחלה פרק 3, נעבור לרבדים עמוקים יותר של אנרגיה טהורה

Updated: May 15

הבא נצלול עוד קצת פנימה להבנת שדה אנרגטי טהור של ליבנו - כתיבה אוטומטית ההמשך

פעימות הלב

פעימות ליבנו לא נועדו אלא לדבר אחד הכרחי ביותר עבור המין האנושי וכלל המין החי שעל פני אדמת הארץ.

מטרת הפעימות, מעבר להיותן הזרמת דם בכל הגוף ושמירה על פעילות תקינה של איברנו היא להביא אותנו למקום בו אנו מרגישים את המטרה, כפי שכבר נאמר.

תחושת אושר עילאי העופפת אותנו מחזירה אותנו לבועת הבריאה ובבריאה אין דין ואין דיין - הכול יפה, מושלם וניתן לעשות ולהשיג. אין גבולות ואין רוע, תחושת אושר זו מאפיינת מאוד את התחושה הראשונית של אהבה ללא גבולות וזה מביא אותנו לאנרגיה מזוקקת של בריאה והגשמה.

מאותו רגע בו תלמדו לחוש תחושה עילאית זו, תוכלו לזהות דפוסי התנהגות שונים בכם ובמי שיעשה זאת איתכם. אלו דפוסי התנהגות המאפיינים אנשים רגועים, שקטים ומופנמים אבל לא כך הדבר! השקט הפנימי יביא אתו שקט ורוגע עצמי ומתן דגש על הדברים החשובים באמת ולא התמקדות בתפל. לא להתערער על דברים שוליים שלא מהווים אף משקל מחיי היום יום ואין להם ולו גרם אחד של השפעה על החיים שלכם. ההתנהגות הזו בעצם תביא אתכם למקומות בהם הכול אפשרי, הגבולות יטשטשו ולא תראו יותר איום בסביבה בה יש עויינות מסוימת או הגבלה אשר הייתה שם קודם.

על מנת לשמור על תחושה זו ולשמר אותה בחיים שלכם עליכם לבחור לסמוך על פעימות ליבכם, לסמוך על עצמכם שאכן אתם מסוגלים לעשות זאת ללא עוררין ,ללא ספק ותנאי אשר יכול לערער אמונה זו ,הרי שהאמונה שלכם מושפעת ישירות ממחשבה טורדנית אשר לא עוזבת וגורמת לקבלת החלטות מוטעות בקשר למעשים ובקשר לתפיסה שלכם אל העולם. כמו גם להתנהגות מקובלת או לא מקובלת בחברה.

אין הדבר אומר שהנכם צריכים להתנזר או להפוך בצורה משמעותית את חייכם, בכלל, המעשה הקטן בו הנכם מתמקדים בפעימות ליבכם יביא אתכם לרמה נפשית גבוהה יותר ותחושו את השינוי בחיים בלי לעשות שינוי פיזי או משמעותי אחר.

השינוי הגדול יבוא בעיקר מבפנים החוצה, בתחושה העופפת של קבלה, שמחה ורוגע תביא אתכם לנקודה בה תחליטו על המשך החיים והמעשים שלכם תוך כדי. ההחלטות יהיו שקולות ומקובלות עליכם אף על פי שאולי לא חשבתם על הנושא לפני..


אנרגיה לסביבה

הסימן הראשון שייווצר בכם הוא הצורך העז בשקט נפשי. כלומר, ההתעסקות בנושאים שוליים פחות יעניינו אתכם ותבינו מה באמת חשוב לכם, מאותה נקודה המטרה הראשונה תתבהר כמו יום קיץ לאחר סופת גשמים ותבינו לאן פונות פניכם ומה עליכם לעשות בחיים אלה על מנת להגשים את המטרה הראשונה לכבודה באתם הנה.

ההבנה הזו היא פשוטה אך חשובה ביותר להכנת המסע שלכם אל עבר ההגשמה העצמית הזו.

לא ניתן לעשות זאת ללא הבנה שהלב הוא חלק בלתי נפרד מאנרגיית הבריאה ולא ניתן לדלג על שלב זה שכן זהו שלב מאוד חשוב בהתפתחות האישית של כל אחד ואחת מכם.

בואו נניח שיש אדם שלו ילדים וכל הילדים לומדים ומצליחים בלימודים ואתם מודאגים שמה לא יסיימו או יפרשו או יקבלו החלטה קיצונית אחרת אשר לא תהיה לרוחכם - איך תגיבו למצב זה ? האם זה רלוונטי?

למה נשאלת השאלה? בגלל שלכל החלטה יש תוצאה, אם ילדנו יחליטו לקבל החלטות כאלה ואחרות ולנו אין מה לעשות בנדון, כנראה שכך צריך להיות. לא ניתן לשלוט באנרגיה של אדם אחר ולא ניתן להכתיב לאדם אחר איך לנתב את האנרגיה שלו ויחד עם זאת אנחנו יכולים לשדר אנרגיה משלנו לעבר הסביבה כולל ילדנו על מנת לעזור למצוא את הדרך הנכונה.

זו לא תעלומה ואין בזה חידות, זה מאוד פשוט - על מנת לעזור ליקירנו שלא יודעים על הדבר ולא עושים זאת בעצמם נוכל לעזור לנתב להם את השביל הנכון בלי התערבות. הדרך היא שלהם וכל אחד מיועד לכיוון מסוים אותו הוא ישלים עם ידע איך לנתב את הצופן האנרגטי שלהם בצורה יעילה.

אתם חייבים לנסות

משהו בכם אומר לכם שאולי יש פה משהו ואולי זה רק קשקוש, אני מפצירה בכם לנסות, המידע הזה לא מופיע משום מקום וללא מטרה אלא בדיוק עכשיו כשיש צורך עז בשינוי אנרגטי העולמי.

הגיע הזמן שאנשים יבינו את הכוח הטמון בהם ויתחילו לזמן לעצמם את החיים אותם הם צריכים לחיות ולא לתת לחיים לחיות אותם בלי שום שליטה, כוונה ומטרה.

לא באתם לשרוד, באתם לחיות! תתחילו להבין שכל אחד נולד כי הוא היה מתוכנן להיוולד ויש לו תוכנית. רובכם לא ממלאים אותה ולא מבינים אפילו על מה מדובר.

מדובר בתוכנית ראשונים , מוטמעת, מוסכמת, מכוונת אשר לה מטרה סופית אותה אתם חייבים להשלים.

מי שהבין את התוכנית עובר שלבים קלים השלובים בתוך החיים ובסוף מגיע למטרה ללא פגע, באושר ורוגע. מי שלא - נאבק כל החיים בעצמו, בסביבה שלו. מורד, משלים, פוגע, נפגע מסיים את החיים או מסכן אותם , זה לא נכון!

חבל שכך תעבירו את חייכם, קחו שליטה, קחו יוזמה אל תזניחו את פעימות ליבכם לשווא- זה מיותר.

המטרה היא אחת

מטרתנו היא אחת - הצלחה! באיזה תחום זה כבר דבר אחר, הצלחה בעמידה מול התוכנית הראשונית, זו מטרה עילאית.

סמנו לכם זמן ומקום בו הנכם רוצים להתחיל, עשו ממש עכשיו סימן דרך מודע ומודגש על ידכם. סימן דרך זה יהווה עבורכם התחלה חדשה. התחלה בה אתם בוחרים להתחיל את מיצוי התוכנית שלכם. זה לא משחק ולא שעשוע - זה החיים עצמם כפי שהם צריכים להיות.

ישנם חכמים שאמרו שאין דבר חשוב יותר מחכמה וידיעת התורה, חוכמה אמיתית תלויה בגוף האדם אשר אותו נושאת הנפש. לנפש שמות רבים אך דבר אחד ניתן לומר עליה שהיא על זמנית, מלאה באינפורמציה אינסופית אשר נאגרת בה במשך דורות.

בכל דור נולדים אנשים אשר להם אינפורמציה חשובה להתפתחות אנושית, הם נושאים אותה בנפשם ואלה שלא חוששים, פורקים אותה אל העולם הגשמי ומעוררים שינויים מאוד משמעותיים בחיי האדם. בכל אחד יש אינפורמציה זו רק שמעטים באמת מעזים לפרוק אותה ולהשתמש בה.

פריקת אינפורמציה נעשית על ידי קישור שני הדברים גם יחד . האחד הבנה עמוקה שליבנו זה לא רק איבר פועם ודבר שני הוא שהמח שלנו מהווה תקפיד משדר מאוד חשוב.

השידור של המח אל הלב נעשה בצורה יעילה אם רק ניתן לו את הסימן הנכון לעשות זאת, הסימן לשדר אינפורמציה אל הלב מאוד פשוט והוא תלוי במצב הנפשי של האדם. אדם טרוד ומתוסכל לא משדר אינפורמציה תקינה ומשבש את השדר, אדם יודע שלו הכול טוב מעביר את התדר נקי ומדויק ואז קורה הדבר הבא: הלב מקבל את האינפורמציה , מעבד אותה ופולט החוצה אל תדר אנרגטי רלוונטי לאותו רגע ואז מתקבל רעיון בראשו של אדם אשר מתפרש כרעיון מהפכני או גאוני או פשוט רעיון טוב ונכון.

מאותו רגע פועל האדם לטובת הגשמת הרעיון בכל רמ"ח אבריו בלי לחשוב שלילי, בלי לפחד שכן זהו התדר הנכון עבורו.



כך נולדים רעיונות טובים

וכך אנו מצליחים להשלים מטרות. אדם אשר לו טרדות רבות, התעסקות בתפל , לא יכול להגיע לרמת אנרגיה נקיה זו ולקיים את מה שהוא אמור לעשות. ביום מן הימים אנשים יבינו זאת מהתחלה אבל כיום יש צורך להביא זאת לידיעת הכלל כי אין תוכן בחיים על כדור הארץ אם לא נוכל לחיות אותם כפי שאנחנו צריכים.

הסיבה שכולנו באנו לעולם הזה היא פשוטה ומדהימה. הצורך הזה להמעיט בחיי אדם, הצורך להמעיט בתוכן, באופי, בצורת חיים היא מוטעית מהיסוד. חיים מלאי הפתעות, תהפוכות ושינויים אשר גורמים לנו לחשוב. מי שלא תופס את הרגע המתאים הזה ולא עושה שינוי פנימי אמיתי לטובתו ולא ממצה הזדמנות זו, שוב פעם נופל למלכודת של סיפוק מיידי מדברים לא אמיתיים.

סמנו לעצמכם יום ושעה בהם התחלתם לחיות באמת. בו התחלתם לנשום באמת! הצורה בה אתם נושמים שטוחה ולא מספקת.

נשימות עמוקות יותר, ארוכות יותר מביאות את האדם למודעות חדשה. יחד עם זאת תשומת לב לפעימות הלב יחד עם אנרגיה טובה של אהבה ורוך ממצאים את הקיום שלנו למקום יותר נקי, פשוט וזורם.

אל תהססו לנסות, אל תהססו לבקש שקט ורוגע כשצריך. הנקודה הזו שבה אדם עומד בפני עצמו, בשקט של עצמו הוא רגע חשוב ומשנה חיים

הצטרפו אלי לחקר משמעות החיים ושימוש נכון ביכולות איתם נולדנו, הגיע הזמן להבין איך נגלה את המטרה האמיתי שלנו.


11 views0 comments

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page